Meie veebisait ei toeta Internet Explorer 11 veebilehitsejat. Palun kasutage uuemat veebibrauserit: Ghrome, Safari, Opera, Firefox.
Your company account is blocked and you cannot place orders. If you have questions, please contact your company administrator.

E-poe kasutustingimused

Tere tulemast W.EG. Eesti OÜ (W.EG./meie) e-poodi ja täname, et tunnete meie e-poe vastu huvi!

E-poes teenindame ainult ärikliente ehk siis isikud, kes sõlmivad lepingu oma majandus –või kutsetegevuses (Klient). W.EG. e-poest kauba tellimisel kohalduvad käesolevad kasutustingimused (Kasutustingimused), isikuandmete töötlemise põhimõtted ja meie Müügi Üldtingimused (Üldtingimused, kättesaadavad meie kodulehel www.weg.ee).

Kasutustingimused, isikuandmete töötlemise põhimõtted ja Üldtingimused on edaspidi koos nimetatud Tingimused.

Palun lugege hoolikalt meie Tingimusi. E-poes tellimuse esitamisel kinnitab Klient, et on Tingimustega tutvunud ja need on temale arusaadavad. W.EG. jätab endale õiguse Tingimusi ühepoolselt muuta. Kõige uuemad Tingimused on Kliendile alati kättesaadavad meie kodulehel.

Küsimuste korral võtke palun ühendust meie klienditeenindusega [email protected]

1. Tellimuse esitamine

1.1. E-poes tellimuse esitamiseks peab Klient endale looma Kliendikonto ja logima sinna tellimuse esitamiseks sisse. Kliendikonto avamiseks peab järgima e-poe avalehel toodud juhiseid.

1.2. Tellimuse esitamiseks peab Klient järgima ekraanile ilmuvaid juhiseid ostu sooritamiseks.

1.3. Pärast toote eest tasumist saadetakse Kliendile tema Kliendikontole või e-mailile tellimuse kinnitus või teade tellimuse kinnitamise võimatuse kohta punkti 4.4. alusel.

1.4. Tellimuse kinnitus sisaldab vähemalt järgmist informatsiooni: toote nimetus, hind, kogus, tarneviis ja tarnetähtaeg ning tarne maksumus.

2. Toote hind

2.1. Klient on teadlik, et meie e-poes toodud toodete hinnad võivad erineda toodete hindadest W.EG. esindustes ja väljastuspunktides.

2.2. E-poes on toodud toote netohind. Kliendile kuvatakse e-poes tellimuse esitamise käigus ka toote lõpphind koos käibemaksuga ning toote kättetoimetamise kulud.

2.3. W.EG. võib enda lepingulistele Klientidele rakendada soodsamat hinda, mis kuvatakse e-poes. Soodsam hind kuvatakse, kui lepinguline Klient sooritab ostu olles loginud sisse oma Kliendikontole.

2.4. W.EG.-l on õigus muuta e-poes toodete hinda ja saadavust muuhulgas vastavalt laoseisule, partiide muutusele või tootja poolt hindade muutmisele.

3. Tasumine

3.1. E-poes toimub toodete eest tasumine ettemaksu või arve alusel pangaülekandega, Kui arvet tähtaegselt arves näidatud kuupäevaks ei tasuta, siis loetakse Kliendi tellimus automaatselt tühistatuks ning Kliendile selle kohta eraldi teadet ei saadeta.

3.2. Meie lepingulistele Klientidele pakume toodete eest tasumise võimalusena ka krediidilimiidi kasutamist.

4. Tellimuse muutmine ja tühistamine

4.1. Kliendil on järgmistel juhtudel õigus meie poolt kinnitatud tellimust muuta või tühistada, teatades sellest soovist meie klienditeenindusele e-maili teel:

4.1.1. enne meie poolt toote väljastamist või tarnijale (nt kullerile) üleandmist, välja arvatud juhul, kui ostetud toote puhul ei ole tegemist laokaubaga vaid W.EG. poolt Kliendile eraldi pakkumise alusel tootjalt tellitud tootega (Eritellimus), või

4.1.2. kui W.EG. on viivituses toote tarnimisega enam kui 7 tööpäeva.

4.2. Tellimuse muutmisel ja hinnalisema toote väljavalimisel on Klient kohustatud W.EG.’ile täiendavalt tasuma uue toote hinnast puuduoleva summa. Uue toote eest täielikul tasumisel saadame Kliendi e-mailile uue tellimuse kinnituse. Hinnalisema toote asendamisel odavama tootega tagastame Kliendile toodete hinnavahe.

4.3. Tellimuse tühistamise korral saadame Kliendile vastava kinnituse Kliendi e-mailile või Kliendikontole. Tellimuse tühistamise korral tagastame Kliendile tellimuse eest tasutud summad.

4.4. W.EG.-l on õigus  jätab endale õiguse loobuda esitatud tellimuse kinnitamisest või juba kinnitatud tellimust muuta või tühistada ja loobuda tellitud toote väljastamisest/tarnimisest:

4.4.1. kui toote hind ja/või kirjeldus e-poes ei vasta inimliku eksituse tõttu või tehniliste probleemide tõttu tegelikkusele, ja/või

4.4.2. kui tellitud toode ei ole laos, ja/või

4.4.3. Kui Kliendi poolt esitatud informatsioon ei vasta tegelikkusele (nt tellimuse esitanud isikul puudub esindusõigus vms) ja/või

4.4.4. muul Tingimustes ettenähtud juhtudel. 

4.5. W.EG. teavitab Klienti tellimuse kinnitamata jätmisest, muutmisest või tühistamisest e-maili teel või Kliendikonto kaudu.

4.6. Tellimuse kinnitamata jätmisel või tühistamisel tagastab W.EG. tellimuse eest tasutud summa.

4.7. Tellimuse muudatuse peab Klient heaks kiitma 2 tööpäeva jooksul teate saamisest, saates tellimuse kinnitamise kohta meie klienditeenindusele e-maili. Kui Klient muudatust ei aktsepteeri,  tühistab W.EG. tellimuse ja tagastab tellimuse eest tasutud summa.

5. Toote kättesaamine

5.1.     W.EG. väljastab ja tarnib toodet ainult Eesti Vabariigi territooriumi piires.

5.2.    E-poest toodet tellides peab Klient valima ühe järgmisest tarneviisidest/ väljastusvariantidest:

5.2.1.      toote kättesaamine W.EG. müügikontoritest või esindusest,

5.2.2.     toote kättesaamine Omniva pakiautomaadist, postkontorist või kohaletoimetamine  (kättetoimetamise täpsemad tingimused on kirjeldatud tarneviiside juures ja vastava teenuse osutaja poolt kohaldatavates tingimustes). [PJ1] Toote tarneaeg hakkab kulgema alates tellimuse kinnitamisest meie poolt.

5.3.     Tarnime ja väljastame toote vaid juhul, kui Klient on nii toote kui ka tarne eest täielikult tasunud.

5.4.    Toote omand ning juhusliku hävimise ja kahjustumise riisiko läheb Kliendile üle alates toote väljastamisest/tarnimisest Kliendile tingimusel, et toote eest on täielikult tasutud ja lepinguliste Klientide puhul tingimusel, et toote eest tasumine toimub kokkulepitud maksetähtaja jooksul.

5.5.     Toote kättesaamise W.EG. väljastuspunktist või meie esindusest:

5.5.1.      Klient on kohustatud tootele järele tulema 7 tööpäeva jooksul alates Kliendile tema e-mailile teate saatmisest, et toode on väljastamiseks valmis.

5.5.2.     Lepingulistel Klientidel on õigus tootele järele tulla 14 tööpäeva jooksul alates kinnituse saamisest.

5.5.3.      Tellitud toote kättesaamiseks peab Klient meile esitama meie poolt saadetud tellimuse kinnituse ja  isikut tõendava dokumendi. Kui Klient eelpoolnimetatut ei esita, siis on meil õigus keelduda toote väljastamisest.

5.5.4.     Kliendi poolt toote vastuvõtmisega viivitamisel üle 7 või 14 päeva on meil õigus:

5.5.4.1.     tellimuse tühistada, teavitades sellest Klienti e-maili teel või Kliendikonto kaudu. Sellisel juhul tagastab W.EG. tellimuse eest tasutud summad, või

5.5.4.2.    nõuda enne toote väljastamist hoiustamistasu ja hoiustamistasu maksmata jätmisel tellimus tühistada. Tellimus tühistamisel tagastab W.EG. tellimuse eest tasutud summad, millest on maha arvatud hoiustamistasu suurus. Hoiustamistasu suuruseks on EUR 4 EUR / kaubaalus päevas alates vastavalt 8-ndast ja 15-ndast päevast, ja

5.5.4.3.    nõuda enne toote väljastamist toote muutunud hinna maksmist juhul, kui tootja muudab W.EG.-le kehtestatud hindu pärast esialgse väljastustähtaja (7 või 14 päeva) möödumist. Sellisel juhul on meil õigus muuta toote tellimise kinnituses toodud hinda proportsionaalselt tootja poolt W.EG. suhtes muudetud hindadele. Muudetud hinna tasumata jätmisel on meil õigus tellimus tühistada ja tagastada tellimuse eest tasutud summad, millest W.EG.-l on õigus maha arvata hoiustamistasu suurus.

6. Toote vastavus tellimusele, tagastamine ja garantii

6.1.     Klient on teadlik, et meie toodete pildid e-poes on vaid illustratiivsed.

6.2.    Meil on õigus muuta ja uuendada oma tootevalikut, sealhulgas peatada või lõpetada teatud toodete müük.

6.3.     Meie e-poes on esitatud toodete tehniline spetsifikatsioon kujul, nagu selle on meile kättesaadavaks teinud toote tootja (nt allalaaditav pdf fail või link toote tehnilisele kirjeldusele tootja kodulehel). W.EG. ei vastuta tehnilise informatsiooni täielikkuse eest.

6.4.    Toote kättesaamisel on Klient kohustatud koheselt kontrollima toote vastavust tellimusele. Võimalikest pretensioonidest ja toote Tingimustele mittevastavusest on Klient kohustatud meid teavitama Üldtingimustes ettenähtud korras.

6.5.     Toote tagastamise tingimused ning toote garantii tingimused on kirjas meie Üldtingimustes. Eritellimust ei ole võimlik tagastada ja me ei ole kohustatud hüvitama mis tahes Kliendi kulu või kahju. 

7. Isikuandmete töötlemine

7.1 Meie isikuandmete töötlemise põhimõtted on kättesaadavad siit.

8. Intellektuaalne omand

8.1.     Kliendil ei teki mis tahes õigusi e-poe sisule, sh piltidele, tekstidele, tehnilistele spetsifikatsioonidele, e-poe veebiplatvormi graafilisele kujundusele, andmetele, kaubamärkidele, domeeninimedele või logodele (Teosed).

8.2.    Kõik intellektuaalomandi õigused Teoste suhtes kuuluvad W.EG.-le ja/või Teosed loonud autoritele. W.EG. kasutab Teoseid kokkuleppel õiguste omanikega.

8.3.     Klient on kohustatud hoiduma intellektuaalomandi õiguste mis tahes rikkumisest. Teoste kasutamine võib toimuda vaid W.EG. eelneval kirjalikul nõusolekul.

8.4.    Meie e-pood võib sisaldada linke kolmandate isikute veebilehtedele, mis ei ole meie kontrolli all. W.EG. ei vastuta nimetatud veebilehtedel toodud sisu õigsuse ega õiguslikkuse eest.

9. Lõppsätted

9.1.     Kasutustingimustele kohaldatakse Eesti Vabariigi õigust.

9.2.    Kasutustingimustes reguleerimata küsimustes juhinduvad W.EG. ja Klient Üldtingimustest ja seadusest.

9.3.     W.EG. ja Klient lahendavad e-poest toodete tellimisel tekkinud vaidlused läbirääkimiste teel. Kokkuleppe mittesaavutamisel lahendatakse vaidlus Harju Maakohtus.