Kaupade tagastamine

W.EG. EESTI E-poest ostetud kauba tagastamine

Kuna interneti vahendusel tehtud ostude puhul ei ole võimalik tootega tutvuda nii põhjalikult kui tavalises kaupluses, on ostjal õigus tagastada e-poest ostetud tooted 14 päeva jooksul, peale nende kättesaamist.

Tagastatav toode peab vastama järgmistele nõuetele:

  • Tagastatav toode peab olema originaalpakendis;
  • Toode peab olema terve:
  • Toode peab olema kasutamata ning algse kaubandusliku välimusega.
  • Tagastatav toode peab olema sama, mis tellitud toode.

Kui toote pakend on vigastatud või kaubal tuvastatakse visuaalseid vigastusi siis tagastust ei aksepteerita ning kreeditit ei tehta.

14-päevane tagastamisõigus ei kehti neile toodetele, mida oma olemuse tõttu ei saa tagastada (nt. eritellimusel või projektimüügi kaudu tellitud tooted).

Kuidas tooteid tagastada?

Teil on võimalus täita allolev vorm ja panna toode pakiautomaati. Tagastamisega seotud kulud tasub ostja. Teine võimalus toote tagastamiseks on täita kaubaga kaasas olnud vorm ja viia toode sinule lähimasse W.EG. Eesti esindusse. Tooteid saab tagastada ainult koos täidetud tagastuslehega, vastasel juhul toodet vastu ei võeta.

Reklamatsiooni esitamine W.EG. EESTI E-poest ostetud kaubale

Palume kõik tooted üle kontrollida kauba kättesaamisel!

Reklamatsiooni põhjusteks võivad olla:

  • Koguseline erinevus – saite rohkem/vähem kui tellisite;
  • Vale kaup – ei saabunud kaup mida tellisite;
  • Kaupa ei saabunud – teie tellitud kaupa ei tulnud;
  • Kvaliteedi probleem- kaup on kätte saamise hetkel katki või purunenud või tootel on puuduseid st. tegu on mittekomplektse tootega või tootel esineb tehnilisi vigu (nt. valgusti vilgub või ei lähe üldse põlema)
  • Tarneaja ebatäpsus – teie tellitud kaup jõudis teile teavitamata varem või hiljem kui kokku lepitud va. W.EG. Eesti Oü-st sõltumatutel põhjustel.
  • Dokumentatsioon – Saatedokumendid ja tagastuse vormid puuduvad.

Reklamatsiooni esitamise alla ei kuulu tooted, mis on kahjustatud W.EG. Eesti poolt sõltumatutel tingimustel:

  • Transpordikahjustused, mis on tekkinud peale toote üleandmist ostjale.
  • Toote hoolimatu või mittesihtpärane kasutamine või ülekoormamine.
  • Toote ebaõige kasutamine, paigaldamine, ühendamine.
  • Toote konstruktsioonide muutmine, mis kahjustab tootele tootja poolt antud omadusi
  • Ostja süüline tegevus.
  • Toote regulaarsest kasutamisest tulenevate detailide normaalne kulumine.

Kuidas reklamatsiooni esitada?

Teil on võimalik täita allolev vorm, peale mida võtame teiega peatselt ühendust ja teavitame teid lahendusest. Võimalusel laadige üles ka pilt/pildid, kus oleks selgelt näha esinenud toote viga. Teine võimalus on täita kaubaga kaasas olnud vorm ja viia toode teile lähimasse W.EG. Eesti esindusse. Reklamatsioonivorm peab enne toote tagastamist olema täidetud, vastasel juhul toodet vastu ei võeta.