Meie veebisait ei toeta Internet Explorer 11 veebilehitsejat. Palun kasutage uuemat veebibrauserit: Ghrome, Safari, Opera, Firefox.

Alates 26.02.2024 asume uue esinduse ajutisel pinnal Suur-Sõjamäe põik 11, Tallinn

Kuidas osta e-poest?

Kuidas saada W.EG. Eesti e-poe kasutajaks?

1. Vajuta paremal üleval servas nuppu Logi sisse/Registreeru

2. Kasutaja puudumisel vali Registreeri ettevõtte konto ja täida vajalikud väljad.

3. Sinu päring vaadatakse üle ja kui konto on avatud, saad sellekohase kirja.

4. Naudi ostlemist!

Kuidas leian üles huvi pakkuvad tooted?

Esmase valiku toodete juurde liikumiseks saad teha e-poe päiseribalt valides soovitud tootekategooria ning liikudes edasi valitud kategooria alamlehele. Alamlehelt omakorda saab edasi liikuda huvi pakkuva toote juurde. Sobiva toote leidmiseks võid kasutada ka otsinguakent, kirjutades sinna märksõna või toote nime.

Tootega lähemalt tutvumiseks klikka pildile, misjärel avaneb tooteleht vajaliku lisainfoga. Kui toode Sulle sobib, siis lisa see ostukorvi. Seejärel võid jätkata teiste toodete valimist või alustada ostukorvis ostu vormistamist.

Kui kaua on mul e-poes ostu tegemiseks aega?

Ostukorvi salvestatud toode broneeritakse peale esita tellimus nupu vajutamist.

Kui palju kaupa tohib korraga e-poest tellida?

Selliseid piiranguid ei ole. Kui tellid korraga väga palju kaupa, siis võidakse see pakendada mitmesse pakki, kuid saad selle vormistada ühe tellimusena. Mõne toote juures võib olla piiratud korraga ostetavate toodete kogus.

Mida teha, kui tasusin kauba eest kuid ei saanud e-kirjaga kinnituskirja?

Palume Sul anda probleemist teada meie klienditeenindusele saates e-postiaadressile klienditeenindus@weg.ee enda ja ostutehingu andmed.

Kas e-poest ostetud kaupa saab tagastada?

Jah. Teil on õigus e-poest ostetud kaup 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest tagastada ning seda ka juhul, kui tegemist ei ole puudusega kaubaga. Tagastatav kaup peab olema originaalpakendis ja rikkumata. Kaupadele, mida oma olemuse tõttu ei saa tagastada (nt eritellimusel või projektimüügi kaudu tellitud tooted) 14-päevane taganemisõigus ei kehti.

Mida kaupade tagastamiseks pean tegema?

Kaupade tagastamisel täida koos kaubaga saadud arve-saatelehel veerud "Tagastamine" või taganemisavaldus , märkides ära tagastatavad tooted ja nende kogused ning edasta see koos tagastatava kaubaga W.EG. EESTI kesklattu, Sõstramäe 8, Tallinn.

Tagastatavad kaubad saad üle anda W.EG. EESTI kesklaos klienditeeninduse letis.

Kus saan tutvuda e-poe tingimustega?

W.EG. EESTI müügitingimustega saab tuttvuda siin.

Kuidas leian üles huvi pakkuvad tooted?

Esmase valiku toodete juurde liikumiseks saad teha e-poe päiseribalt valides soovitud tootekategooria ning liikudes edasi valitud kategooria alamlehele. Alamlehelt omakorda saab edasi liikuda huvi pakkuva toote juurde. Sobiva toote leidmiseks võid kasutada ka otsinguakent, kirjutades sinna märksõna või toote nime.

Tootega lähemalt tutvumiseks klikka pildile, misjärel avaneb tooteleht vajaliku lisainfoga. Kui toode Sulle sobib, siis salvestab see ostukorvi. Seejärel võid jätkata teiste toodete valimist või alustada ostukorvis ostu vormistamist.

Kui kaua on mul e-poes ostu tegemiseks aega?

Ostukorvi salvestatud toode broneeritakse peale esita tellimus nupu vajutamist.

Kui palju kaupa tohib korraga e-poest tellida?

Selliseid piiranguid ei ole. Kui tellid korraga väga palju kaupa, siis võidakse see pakendada mitmesse pakki, kuid saad selle vormistada ühe tellimusena. Mõne toote juures võib olla piiratud korraga ostetavate toodete kogus.

Mida teha, kui tasusin kauba eest kuid ei saanud e-kirjaga kinnituskirja?

Palume Sul anda probleemist teada meie klienditeenindusele saates e-postiaadressile klienditeenindus@weg.ee enda ja ostutehingu andmed.

Kuidas ma oma tellitud kauba kätte saan?

Oma tellitud kauba saad sa kätte kas enda valitud esindusest kahe tööpäeva jooksul. Kui valisid tarneviisiks transpordi enda soovitud aadressile, võtab kullerfirma sinuga ühendust. Kõik tellimused mis on tehtud peale kella 14:00 saadetakse välja järgmisel töpäpäeval. Täpsem info on leitav menüü Tarnetingimused alt.

Kas e-poest ostetud kaupa saab tagastada?

Jah. Teil on õigus e-poest ostetud kaup 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest tagastada ning seda ka juhul, kui tegemist ei ole puudusega kaubaga. Tagastatav kaup peab olema originaalpakendis ja rikkumata. Kaupadele, mida oma olemuse tõttu ei saa tagastada (nt eritellimusel või projektimüügi kaudu tellitud tooted) 14-päevane taganemisõigus ei kehti.

Mida kaupade tagastamiseks pean tegema?

Kaupade tagastamisel täida koos kaubaga saadud arve-saatelehel veerud "Tagastamine" või taganemisavaldus , märkides ära tagastatavad tooted ja nende kogused ning edasta see koos tagastatava kaubaga W.EG. EESTI kesklattu, Sõstramäe 8, Tallinn.

Tagastatavad kaubad saad üle anda W.EG. EESTI kesklaos klienditeeninduse letis.

Kus saan tutvuda e-poe tingimustega?

W.EG. EESTI müügitingimustega saab tutvuda siin.

E-poe kasutusjuhend peagi tulekul!