Meie veebisait ei toeta Internet Explorer 11 veebilehitsejat. Palun kasutage uuemat veebibrauserit: Ghrome, Safari, Opera, Firefox.

W.EG. Eesti e-pood toob stabiilselt ligi veerandi ettevõtte müügimahust 

W.EG. Eesti e-pood, mis on kujunenud oluliseks müügikanaliks ettevõtte klientide seas, annab juba praegu pea veerandi kogu müügimahust.  

E-poe projektijuht Katrin Ermi sõnul on digikanali roll ettevõtte strateegias ja kliendisuhetes aasta-aastalt kasvanud ning e-pood on muutunud oluliseks tööriistaks nii klientidele kui ka müügitiimile. 

„Minu kaheksa kuud e-poe projektijuhina on möödunud väga kiiresti ning selle ajaga oleme teinud märkimisväärseid edusamme. E-poe eesmärk ei ole ainult tellimuste tegemine, see pakub lisaks täpset tehnilist infot, võimalust jälgida projektipõhiseid tellimusi ning kinnitada hinnapakkumisi ühes digitaalses keskkonnas,“ ütles Katrin Erm.  

E-poe kaudu saavad kliendid 24/7 ligipääsu toodetele, hinnapakkumistele ja tellimuste olekule. See toetab ettevõtte äriprotsesse ning aitab vähendada vigade ja viivituste võimalust. Lisaks suurendab e-pood W.EG. Eesti kui ettevõtte nähtavust ja toetab klientide lojaalsust, pakkudes personaalset hinnastust ja ostuajalugu.  

E-poes on klientidel ka hulk mugavaid lisafunktsioone: võimalus näha personaalseid hindu, hallata avatud ja järeltellimusi ning vaadata tellimuste ajalugu. Vajalikud tootesertifikaadid ja tehnilised dokumendid on lihtsasti alla laetavad ning ettevõtte poolt enim ostetud tooted ja detailne ostuajalugu aitavad teha paremaid valikuid. Ostude planeerimist toetavad salvestatud nimekirjad ja võimalus laadida ostunimekirju otse Excelist. 

Viimase aasta jooksul on ettevõte keskendunud e-poe platvormi põhjalikule uuendamisele, mis viidi lõpule tänavu sügisel. „Protsess kestis ligi aasta, kuna sama platvormi kasutavad veel üheksa WÜRTH Groupi ettevõtet. Suurim töömaht kulus olemasolevate funktsionaalsuste testimisele ja uuele süsteemile üleminekule,“ selgitas Erm. Uuenduse tulemusena on suurenenud platvormi turvalisus ja skaleeritavus, mis loob aluse tulevastele arendustele.  

Olulisemate uuendustena toob Erm välja peakasutaja funktsionaalsuse ja parendatud otsingusüsteemi, mis on üks e-poe kasutajate jaoks tähtsamaid tööriistu. „Oleme teinud märkimisväärseid täiustusi tooteotsingus – nüüd toetab see täisnimetuse ja osalise tootekoodi kombinatsiooni, samuti töötame otsingusünonüümide süsteemi täiustamise kallal,“ lisas ta. 

Lisaks on täiendatud klientide tellimuste kinnitamise ja hinnapakkumiste koostamise võimalusi – kasutajad näevad nüüd ka koguse ühikuid ning saavad pakkumist koostades lisada juurdehindlust tooteridade kaupa.  

Lähiajal plaanib W.EG. Eesti lisada e-poe tarneviiside hulka ettevõtte enda pakiautomaadid, mis muudavad kaupade kättesaamise klientidele veelgi mugavamaks. Suurematest projektidest on töös ka isikukoodiga sisselogimine, mille rakendamine nõuab tehniliselt põhjalikku testimist.  

Meie eesmärk on olla juhtiv e-kaubanduse tegija elektrimaterjalide müüjate seas, pakkudes klientidele parimat digitaalset ostukogemust ja professionaalset tuge,“ rõhutas Erm.